2017年3月3日星期五

minä perhonen ミナペルホネン SS2017 (Part 2)

豆袋又入手了minä perhonen ミナペルホネン, 今次是經 official web 買的,。

收貨了, 包裹很漂亮:


訂了兩條Skirt :
這條是在香港MP 代理 shop 看到有客人穿上後愛上的, 豆袋很喜歡很想擁有它:

riviere スカート 価格 : 40,000(外税)
 
フランス語で川を意味するテキスタイル“riviere”。シルクのブークレー糸を緩やかな川にたとえたストライプで表現し、シンプルなシルエットのスカートを仕立てました。カットジャガードのきわで川の揺らぎを表したストライプは、大胆で立体感のある質感で、プリントでは出せない繊細な表情に仕上がりました。コンパクトなトップスとバランスよくお召しいただけます。

A textile "riviere" meaning a river in French. I expressed it with a stripe which compared the silk's Bouquet yarn to a gentle river, and tailored a simple silhouette skirt. The stripe representing the fluctuation of the river due to the cut edge of the cut jacquard is a bold, three-dimensional texture, finished in a delicate expression that can not be printed out. You can call it balanced with a compact tops.

 素材:cotton56% / silk37% / nylon7%
 大愛這個texture , 而且真的好似river :
呢條有navy 色的, 但豆袋近來愛上綠色, 感覺清新些

skum スカート  54,000  (税込) 

スウェーデン語で泡を意味するテキスタイル“skum”。泡のように細かなドットの集積とぽっかりと空いた空間としてのドット。2つの大きさのドットの関係性をテーマにしたテキスタイルです。柔らかな風を含むようにしなやかなコットンシルク素材でスカートを仕立てました。2段のタックを寄せボリュームのあるスカートは、鮮やかな発色とシルクの仄かな光沢感が美しい華やかな一着です。 
Textile that means bubbles in Swedish "skum". Dots as small bubbles accumulate dots and space as empty. It is a textile with the theme of the relationship between two size dots. I made a skirt with a supple cotton silk material to include a soft wind. A two-tiered tuck and volume skirt is a gorgeous wear with beautiful coloring and a shiny glossy feeling of silk.

 素材 コットン cotton 65%、シルク silk 35%
 豆袋喜歡 "bubbles " pattern, 不太大花, 容易carry, 而且有silk成份, 很舒服呢:
 
亦有free gift :
中間"hope flower" 豆袋已有 了, 所以送了給奶啤! ^^

沒有留言:

發佈留言